死亡筆記本熱潮所造成的效果嗎?XD


Nickelback - Savin' Me


prison gates won't open up for me
監獄大門不為我開 

on these hands and knees i'm crawlin'
我在這些手和膝蓋上爬行

oh, i reach for you
噢,我伸手向你

well i'm terrified of these four walls
我懼怕周圍這四面牆

these iron bars can't hold my soul in
鐵欄卻困不住我的靈魂

all i need is you
我所需要的只有你

come please i'm callin'
我在呼喚,請你過來

and oh i scream for you
噢,我要你來

hurry i'm fallin'i'm fallin'
快,我在墮落墮落

show me what it's like
展現給我

to be the last one standing
堅持到最後的人是什麼樣的

and teach me wrong from right
教我分辨是非

and i'll show you what i can be
我也會讓你看我能成為什麼樣子

say it for me
為我說出來

say it to me
對我說出來

and i'll leave this life behind me
我也會浪子回頭

say it if it's worth saving me
如果值得拯救我,請說出來

heaven's gates won't open up for me
天堂之門不為我開

with these broken wings i'm fallin'
我雙翅折斷而墮落

and all i see is you
我所看到的只有你

these city walls ain't got no love for me
城市的圍牆對我沒有愛意

'm on the ledge of the eighteenth story
我在十八盡樓的邊緣

and oh i scream for you
我呼喚你

come please i'm callin'
我呼喚你, 請你過來

and all i need from you
我需要的只有你

hurry i'm fallin' i'm fallin'
快點,我在墮落墮落

show me what it's like
展現給我

to be the last one standing
堅持到最候的人是什麼樣的

and teach me wrong from right
教我分辨是非

and i'll show you what i can be
我也會讓你看我能成為什麼樣子

say it for me
為我說出來

say it to me
對我說出來

and i'll leave this life behind me
我也會浪子回頭

say it if it's worth saving me
如果值得拯救我,請說出來

hurry i'm fallin'
快點 我在墮落 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    沐紫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()